پخش عمده مواد اولیه فایبرگلاس

۵
(۳)

  پخش مواد اولیه فایبرگلاس عمده به راحتی امکان پذیر است. فروش عمده این مواد سبب کاهش هزینه و دسترسی آسان خریداران این محصول می شود. فایبر گلاس یک نوع کامپوزیت است که در صنایع مختلف با توجه به الیافی که در آن استفاده می شود کاربرد دارد. فایبرگلاس ها معمولا ترکیبی از نوعی رزین و پلیمر مخصوص می باشد. که در باره ی فروش مواد اولیه فایبرگلاس و همچنین قیمت مواد  اولیه فایبرگلاس توضیحاتی در قسمت زیر داده ایم. لطفا مطالعه بفرمایید.

پخش عمده مواد اولیه فایبرگلاس

قیمت عمده مواد اولیه فایبرگلاس

قیمت عمده مواد اولیه فایبرگلاس این قطعات در برابر ضربه، نور، فشار و دما مقاوم هستند. در بسیاری از سازه ها برای ارزان و سبک تر تمام شدن سازه از قطعات فایبر گلاس استفاده می شود. فایبر گلاس در صنعت کاربرد های فراوان دارد. ازجمله صنعت خودرو سازی، شناور های آبی، ….

قیمت مواد اولیه فایبر گلاس بسته به نوع تهیه و کیفیت مواد و همچنین کاربرد مواد مورد نظر متفاوت است. درصورتی که بخواهید مواد اولیه ی فایبر گلاس را در حجم عمده خریداری کنید با قیمت مناسب تری روبه رو می شوید. 

یکی از مواد تشکیل دهنده فایبر گلاس ها رزین وینیل استر است. وینیل استر ها محصول واکنش رزین های اپوکسی با اسید های غیر اشباع اتینلی می باشند. معمولا رزین های وینیل استر دارای انتهای غیر اشباع هستند.

فایبرگلاس یک نوع کامپوزیت از الیاف شیشه با مواد پلیمری ساخته شده است که از الیاف شیشه به دلیل تقویت کننده و از مواد پلیمری در مواد زمینه بهره میبرند.

که این مواد به وسیله رزین احاطه می شود. فایبر گلاس نوعی عایق است و جلوی پوسیدگی و ضرر را می گیرد. به همین دلیل بیشتر کارخانه ها از آن در مخزن های آب و اسید خود استفاده می کنند. یکی دیگر از ویژگی های فایبر گلاس سبک بودن . استحکام آن می باشد. انواع ایرانیت ها، اتاقک ها، سیلو ها، سپر خودرو، مخازن سیمان، مخازن نگه داری اسید و… از موارد کاربردی و اهمیت فایبر گلاس است.

در کامپوزیت رزین سهم بیشتری  را در مقایسه با مواد دیگر به خود اختصاص می دهد. رایج ترین رزین مصرفی درفایبر گلاس رزین پلی استر غیر اشباع است و همچنین می توان به وینیل استار ها اشاره کرد. رزین پلی استر در مجیمه ساری و کار های صنعتی کاربرد دارد.

وینیل استارها دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر خوردگی بوده و اپوکسی در برابر خوردگی و دما مقاوم می باشد. وینیل استارها موجب افزایش سفتی و سختی قطعات فایبر گلاس یا کامپوزیت می شوند. متداول ترین رزین مصرفی در فایبرگلاس رزین پلی استر غیر اشباع نام دارد. اگر شما از  خواهان این ماده ی پر خاصیت هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را تهیه کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

شما می توانید این محصول را به صورت غیر حضوری تهیه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۳

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.