فروش کبالت

نمایندگی فروش کبالت و اسید ساوه و رزین پلی استر غیر اشباع

۳٫۳
(۳)

نمایندگی فروش کبالت و اسید ساوه مخصوص رزین پلی استر غیر اشباع و رنگهای صنعتی آماده ارائه محصول با کیفیت به فایبرکاران عزیز می باشد. برای خرید مواد اولیه فایبرگلاس به ویژه کبالت، اسید و رزین پلی استر غیر اشباع ارتو و ایزو با نمایندگی تماس بگیرید تا علاوه بر خرید مواد با کیفیت از قیمت های مناسب نیز بهره مند شوید.

خریدار کبالت

فروش رزین پلی استر به همراه کبالت و اسید

رزین پلی استر غیر اشباع مانند رنگ اپوکسی از جمله رزین های سه جزئی می باشد که برای تغییر حالت از مایع به جامد به دو جزء دیگر یعنی هاردنر(اسید) و کبالت نیز نیاز دارد.

در حال حاضر کبالت مخصوص رزین پلی استر در دو نوع، در بازار به فروش می رسد. کبالت یا به صورت رنگی می باشد و یا از نوع کبالت بی رنگ است. این دو نوع کبالت بیشتر تحت عنوان کبالت ده درصد در بازار به فروش می رسند. برای اطمینان از این امر حتما باید مورد آزمایش قرار بگیرد.

کبالت بی رنگ بیشتر در صنایعی استفاده می شود که رنگ نهایی محصول بسیار هائز اهمیت می باشد. اما کبالت رنگی که به رنگ بنفش تیره می باشد در تمامی صنایع کاربرد دارد. البته باید به این مساله نیز اشاره کرد که درصد استفاده کبالت در رزین بسیار ناچیز است و تغییر رنگ چندانی را ایجاد نمی کند.

فروش کبالت با توجه به مقدار سفارش مشتری و نیز نوع رنگی یا بدون رنگ بودن آن، یا از طریق نمایندگی انجام می شود و یا به طور مستقیم از طریق کارخانه برای مشتری ارسال می شود.

اسید یا هاردنر نیز تنوع بسیار زیادی دارد. در حال حاضر اسید A60 ترک و اسید ساوه در نمایندگی به فروش می رسد. چنانچه اسیدی دیگری نیاز داشتین با ثبت سفارش قابل تامین می باشد.

نمایندگی فروش کبالت

خریدار رزین پلی استر، کبالت و اسید

صنایع زیادی در جهان برای تولید محصولات خود از این مواد استفاده می کنند و روز به روز نیز بر تعداد آنها افزوده می شود. به چند مورد از صنایعی که بیشترین مصرف را دارند در زیر اشاره خواهیم کرد:

  • صنایع دریایی(لنج، شناور، قایق و …)
  • صنایع هوایی(بال و بدنه هواپیمای تفریحی و مسافری)
  • صنایع تولید کننده لوله و مخازن مقاوم در برابر مخرب ها
  • صنایع تولید کننده دکمه
  • صنایع تولید کننده اسباب بازی و وسایل بازی پارک های شهری و پارک های آبی
  • صنایع مجسمه سازی
  • صنایع مبلمان و دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان
  • و ….

تولیدکننده کبالت

تولید کننده رزین کبالت و اسید

مواد اولیه فایبرگلاس تنوع بسیار زیادی دارد و امکان تولید همه ی این مواد توسط یک کارخانه وجود ندارد. مواد مورد استفاده در فایبرگلاس بسته به نوع صنعت تفاوت هایی دارد. اما به طور کلی شامل رزین پلی استر غیر اشباع در دو نوع ایزوفتالیک و ارتوفتالیک، کبالت رنگی و کبالت بی رنگ، اسید یا همان هاردنر، الیاف پلی استر سوزنی و حصیری، فوم، تیتان، سیلیکون و … می باشد.

با توجه به توضیح داده شده فروشندگان مواد اولیه فایبرگلاس باید با تمامی این کارخانه ها ارتباط بگیرند تا بتوانند تمامی مواد را به صورت یکجا در اختیار مشتریان خود قرار بدهند.

تولید کننده تابلو روغن، کبالت و اسید نیز یک کارخانه مشخص نمی باشد. این سه ماده به عنوان مواد اصلی و پایه در تولید قطعات کامپوزیت و فایبرگلاس اهمیت بسیار زیادی دارند. فروشندگان مواد فایبرگلاس این سه ماده را یا از تولیدکننده های داخلی خریداری کرده و یا از سایر کشورها وارد می کنند.

تعداد تولید کنندگان رزین در ایران زیاد می باشد و دیگر کمتر از قبل این ماده به داخل ایران وارد می شود. اما تولید کننده کبالت و هاردنر محدود می باشند و نیاز هست دولت در این زمینه نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

کارخانه کبالت ساوه

فروش کبالت و اسید ساوه با قیمت ویژه

رزین اپوکسی و لوازم تزئینی ساخته شده از ان و کبالت و اسید تولید شده در شهرک صنعتی ساوه به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، مورد توجه فایبرکاران زیادی قرار گرفته است. چنانچه شما نیز به دنبال کبالت و اسید ساوه هستید با نمایندگی ما در تماس باشید. راه های ارتباطی متنوعی برای راحتی حال شما خریداران عزیز در نظر گرفته شده است. کارشناسان شرکت به صورت تمام وقت پاشخگوی شما خواهند بود. ما با فروش کبالت و اسید ساوه با قیمت مناسب در فروش های عمده آماده همکاری با شما خریداران عزیز می باشیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۳

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.