نمایندگی رزیتان

نمایندگی فروش رزین پلی استر رزیتان

۳٫۹
(۸)

نمایندگی رزیتان با فروش رزین اپوکسی و رنگهای صنعتی مرغوب، آمادگی تامین رزین مصرفی صنایع مبلمان، مجسمه سازی، سنگ مصنوعی و سنگ طبیعی، صنایع دریایی، لقمه سازی و بسیار صنایع دیگر را دارد. چنانچه برای حوزه خود به دنبال رزین رزیتان با قیمت مناسب هستید با ما تماس بگیرید.

در حال حاضر رزین های پلی استر غیر اشباع با برندهای مختلفی در بازار به فروش می رسد. یکی از برترین برندها در این حوزه رزین رزیتان می باشد که توانسته جایگاه خوبی در بازار پیدا کند و طرفداران زیادی را مجذوب خود کند. این شرکت در سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر بیش از ۱۳۰ نوع رزین بالغ بر ۲۰۰۰۰ تن در سال را تولید می کند.

کارخانه رزین رزیتان

فروش انواع رزین پلی استر غیر اشباع رزیتان

رزین اکریلیک و پلی استر غیر اشباع در دو نوع رزین پلی استر غیر اشباع اورتوفتالیک و رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک تولید می شود. هر کدام از این دسته رزین ها باز به کد های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام برای صنعت خاصی قابل استفاده می باشد.|
به طور کلی این دو رزین تفاوت چندانی با هم ندارند، تنها در مواردی که نیاز به مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالایی باشد از رزین ایزو استفاده می شود. صنایعی که بیشترین استفاده از رزین ایزو را دارند شامل موارد زیر می باشد:

  • صنایع دریایی(قایق، لنج، شناور)
  • صنایع هوایی

فروش رزین رزیتان

نحوه خرید و سفارش رزین پلی استر رزیتان

برای خرید و ثبت سفارش رنگ روغنی از طریق نمایندگی رزیتان می توانید با شماره درج شده در سایت تماس حاصل نماید و یا از طریق سایر راه های ارتباطی نیاز خود را مطرح نماید. کارشناسان ما با ارائه مشاوره رایگان و نیز ارسال نمونه در خرید هر چه بهتر به شما یاری می رسانند. از آنجا که رزین با کد های مختلف تولید می شود و هر کدام در حرفه خاصی مورد کاربرد هست، بهتر است نوع حرفه خود بیان کنید تا رزین پلی استر متناسب با حرفه خود را دریافت نماید.

خرید رزین رزیتان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۹ / ۵٫ تعداد آرا: ۸

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.