نمایندگی رزین پلی استر لوله آب غیر اشباع

۵
(۱)

رزین‌های پلی استر یکی از انواع محصولات صنعتی هستند که به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارند در موارد گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و لذا همین موضوع سبب شده است که بازار خرید و فروش انواع مختلف این محصولات از جمله رزین پلی استر لوله آب و غیر اشباع در کشور ما و دیگر نقاط دنیا از رونق بسیار بالایی برخوردار باشد و اشخاص زیادی به دنبال روشی برای خرید انواع مختلف این محصولات با کیفیت و قیمتی مناسب و قابل قبول هستند تا بتوانند نیاز خود به این مواد را با رزین‌هایی تضمین شده برطرف سازند.

نمایندگی رزین پلی استر لوله آب غیر اشباع

خصوصیات رزین پلی استر لوله آب غیر اشباع

خصوصیات رزین پلی استر لوله آب غیر اشباع رزین پلی استر غیر اشباع یکی از انواع محصولات پلیمیری است که خود به دو دسته رزین پلی استر اورتوفتالیک و همچنین ایزوفتالیک تقسیم می‌شوند. این دو نوع رزین از خیلی از جهات به هم شباهت دارند اما در میزان استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی متفاوت هستند و همین خواص یکسان باعث شده است که این محصولات در اکثر موارد کاربرد مشابه و یکسانی دارند.

در مورد رزین پلی استر اورتوفتالیک غیر اشباع باید ذکر شود که اگر اسید فتالیکی که در رزین استفاده می‌شود از نوع اورتو بود به رزین تولید شده رزین پلی استر اورتوفتالیک می‌گویند. این محصول از جمله‌ی بهترین انواع رزین در سراسر دنیا به حساب می‌آید و کاربرد بسیار زیادی دارد. از جمله‌ی مهمترین ویژگی‌های این نوع از قیمت مقرون به صرفه، استحکام خمشی، و سختی به نسبت بالا است.

رزین پلی استر اورتوفتالیک انواع مختلفی دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به رزین مصارف عمومی، رزین پلی استر IM، رزین پلی استر مناسب برای ریخته گری، رزین پلی استر نرم و … اشاره کرد.

نوع دیگر رزین پلی استر، رزین پلی استر ایزوفتالیک است. در تولید این نوع از رزین‌ها از اسید فتالیک نوع ایزو است. مهمترین مزیت این محصولات مقاومت به آب و مواد شیمیایی و مقاومت به خوردگی آن است و لذا یکی از مهمترین موارد استفاده از این نوع رزین‌ها، در لوله‌ی آب کاربرد بسیار زیادی دارند. 

به طور کلی از جمله صنایعی که رزین پلی استر اشباع نشده در آن‌ها کاربرد دارد می‌توان به ساخت ماکت؛ لوله انتقال آب؛ سنگ‌های مصنوعی؛ کشتی سازی؛ تجهیزات زینتی؛ ورق سازی؛ پروفیل سازی؛ صنایع سنگ طبیعی؛ ساخت چسب و ماستیک و …. اشاره کرد. 

تولید کننده رزین پلی استر لوله آب در تهران

تولید کننده رزین پلی استر لوله آب در تهران رزین پلی استر تهران یکی از بهترین انواع رزین پلی استر است که بیشترین مصرف آن در لوله‌های آب می‌باشد. کیفیت بالای رزین پلی استر تهران باعث شده است که این محصولات هم در داخل کشور و هم در خارج از ایران طرفداران بسیار زیادی داشته باشند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.