مرکز پخش رزین پلی استر غیر اشباع تبریز

۵
(۲)

مرکز پخش رزین پلی استر غیر اشباع تبریز آمادگی ارسال و فروش این محصول را به تمامی نقاط ایران دارد و شما فعالان عزیز می توانید رزین پلی استر مخصوص مجسمه سازی، ساخت کامپوزیت، ساخت فایبرگلاس، ساخت سنگ مصنوعی و بتونه سنگ طبیعی و … را از این مرکز خرید نمایید.

رزین پلی استر که امروزه جزء پر مصرف ترین مواد مصرفی در صنعت جهان به حساب می آید در ایران نیز کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد. از جمله این صنایع می توان به صنایع دریایی، صنایع هوایی، صنایع سنگ مصنوعی، صنایع فایبرگلاس و ساخت کامپوزیت و بسیار صنایع دیگر اشاره کرد. در حال حاضر مرکز پخش رزین پلی استر غیر اشباع در مراکز استان ها فعال می باشند.
[box type=”info” align=”alignright” class=”” width=””]باید دقت شود که رزین انواع مختلفی دارد و با کاربردهای متفاوتی در بازار به فروش می رسد.[/box]
رزین فایبرگلاس

رزین صنایع کشتی سازی

کاربرد رزین پلی استر

انواع رزین:

  • رزین پلی استر
  • رزین اپوکسی
  • رزین وینیل استر
  • رزین فنولیک
  • سایر رزین ها

رزین پلی استر:

  1. رزین پلی استر اشباع شده
  2. رزین پلی استر غیر اشباع

رزین پلی استر غیر اشباع:

  1. رزین پلی استر غیر اشباع ارتوفتالیک (ارتو)
  2. رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک (ایزو)

قبل تر گفتیم که رزین پلی استر غیر اشباع پرکاربردترین رزین در جهان به حساب می آید. این رزین به دو دسته رزین پلی استر غیر اشباع اورتوفتالیک و رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک تقسیم می شود. تفاوت این دو رزین در استحکام مکانیکی و مقاومت شیمیایی آن ها می باشد که رزین ایزو از درجه بالاتری برخوردار است و در صنایعی که نیاز به خواص بالاتر و مهندسی تر باشد از رزین ایزوفتالیک استفاده می شود.
از جمله صنایع مصرف کننده رزین ایزو می توان به صنایع دریایی و صنایع هوایی اشاره کرد.

نحوه خرید:

چنانچه قصد خرید از مرکز فروش رزین پلی استر را دارین و به دنبال رزین متناسب با حرفه خود هستید، می توانید با ما ارتباط بگیرید تا با دریافت نمونه رایگان و مشاوره از کارشناسان شرکت خرید خوبی داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.