آرون پلیمر

مرکز خرید و فروش رزین اپوکسی مجسمه

۵
(۱)

رزین ترکیبی طبیعی یا مصنوعی با ویژگی عدم حلالیت در آب است که در صنعت، معماری داخلی و هنرهای تجمسی کاربرد دارد. در ادامه در ارتباط با مراکز خرید و فروش رزین اپوکسی مجسمه شما را راهنمایی می کنیم.

فروش رزین اپوکسی مجسمه

انواع رزین مجسمه سازی

انواع رزین در زمینه ی مجسمه سازی عبارتند از:

  • اکریلیک
    جزء دسته ی ترموپلاستیک هاست، یعنی قابلیت گرم کردن مکرر و دستکاری را دارد. برای ساخت اشیایی که نیاز است حباب های هوایی ایجاد شده طی واکنش های گرماده خارج شوند استفاده می شود.
  • پلی استر
    جزء پلاستیک های ترموست است، یعنی بعد از گرمادهی سفت شده و دیگر نمی توان آن ها را آب کرد. مایعی چسبناک و شفاف و همه کاره است. به منظور روکش کردن، قالب گیری و ساختن اشیا استفاده می-شود.
  • اپوکسی
    نسبت به دو رزین دیگر بوی بدی ندارد، حساسیت کمتری ایجاد می کند، کاملا بی رنگ و شفاف نیست و از تمامی دانه های خشک برای رنگ دادن به آن می توان استفاده کرد.

فروش رزین اپوکسی مجسمه

نگهداری رزین اپوکسی

رزین در بازار بسته به موارد مصرف، در انواع گوناگونی به همراه هاردنر یا همان سفت کننده (خشک کن) به خریداران این محصول فروخته می شود.
رزین و هاردنر بایستی در جای تاریک نگهداری شوند، برای مثال درون کمدی تاریک یا نایلون ضخیم مشکی و درب هر دو ظرف محکم بسته شوند تا هوا د اخل بسته نرود یا به اصطلاح هوا نکشد.
نکته مهم دیگر درمورد نگهداری از رزین، قرار دادن آن در محیط گرم و به دور از هوای سرد می باشد.
طریقه استفاده:
قبل از مصرف به بطری رزین با وسایلی مانند فن گرما بدهید و سپس با هاردنر مخلوط کنید و ۴-۳ دقیقه تا زمانی که شبیه به آب شود مخلوط نمایید.
بعد از این مرحله، اجازه دهید که ۲-۱ دقیقه بدون حرکت باقی بماند تا حباب های هوای آن از بین برود. در این لحظه مخلوط آماده ی استفاده است.

فروش رزین اپوکسی مجسمه

مرکز خرید و فروش رزین اپوکسی مجسمه

موسسات تامین کننده ی محصولات شیمیایی در کشور، طیف وسیعی از مواد شیمیایی را از برندهای مختلف در اختیار تولیدکنندگان قرار می-دهند.
جهت اطلاع از نحوه ی فروش رزین اپوکسی مجسمه ، دریافت مشاوره و ثبت سفارش خود می-توانید به سایت این موسسات مراجعه کرده و از کیفیت محصول، قیمت و انواع رزین درجه یک در ساخت مجسمه آگاه شوید.
خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که بدون صرف وقت، با یک تامین کننده ی دائمی همکاری داشته و ضمن تضمین کیفیت ماده اولیه ی کار خود با قیمتی مناسب رزین اپوکسی را در محل دریافت کنید.
توزیع جزئی و عمده، ارسال نمونه رزین به منظور امتحان کردن آن در مجسمه ها، قیمت پایین و کیفیت بالا از برندهای معتبر، ضمن ارائه ی گواهی اصل بودن از امکانات حرفه ای این موسسات متخصص است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.