قیمت رزین پلی استر تجهیزات زینتی ایرانی

۵
(۱)

یکی از انواع رزین های پلی استری که برای ساختن وسایل زینتی مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان رزین پلی استر تجهیزات زینتی شناخته می‌شود. مشخصات این نوع  رزین پلی استر چیست؟ همچنین چگونه و از کجا می توان اقدام به خرید این رزین پلی استر با ارزان ترین قیمت قیمت نمود؟

قیمت رزین پلی استر تجهیزات زینتی ایرانی

مشخصات رزین پلی استر تجهیزات زینتی

مشخصات رزین پلی استر تجهیزات زینتی

رزین های پلی استری جزء رزین های ساخته شده یا به قول معروف مصنوعی هستند که از واکنش اسید های آلی و الکل ها بدست می آیند. این رزین ها در حالت عادی ژله مانند بوده اما ممکن است در ترکیب با مواد سخت کننده به حالت کاملاً محکم و غیر قابل برگشت تبدیل شوند یا این که مجدداً طی فرآیند هایی مانند حرارت تغییر شکل دهند. همانطور که گفتیم دسته ای از رزین ها برای تولید تجهیزات زینتی مانند مجسمه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع رزین ها در حالت عادی دارای خواص سمی می باشند. اما پس از این که طی حرارت ۲۰ درجه سانتی‌گراد قرار گرفتند محکم و غیر سمی می شوند.

 رزین های مورد استفاده در ساخت وسایل زینتی بافت متراکم و غیر متخلخل ایجاد می کنند که فاقد هیچ نوع حباب در داخل خود می باشد.

از مشخصات این نوع رزین ها این است که در برابر اشعه ماورای بنفش تغییر رنگ نمی دهند و همچنین نسبت به سایر رزین ها از قیمت پایین تری برخوردارند.

طول عمر این رزین ها در حالت ژله در صورتی که کیفیت خوبی داشته باشند حتی ممکن است به ۱۲ ماه هم برسد.

توجه داشته باشید که این رزین ها پس از این که در اثر حرارت و ترکیب شدن با سفت کننده ها بافت محکم پیدا کردند مجدداً به حالت ژله بر نمی گردند.

از خصوصیات این نوع پلی استر ها این است که به اجسامی مانند چوب به سختی می چسبند و بنابراین باید بین چوب و پلی استر یک جدا کننده مانند پارافین وجود داشته باشد تا محصول نهایی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

این رزین ها را می توان با رنگ های پودری مختلف مخلوط کرده تا اشیا و تجهیزات زینتی رنگی ایجاد شوند.

خرید رزین پلی استر با ارزانترین قیمت

خرید رزین پلی استر با ارزانترین قیمت اشیای زینتی ساخته شده توسط رزین پلی استر بسیار زیبا بوده و به عنوان اشیاء دکوری در جاهای مختلف منزل می توان از آنها استفاده کرد.

چنانچه در زمینه تولید این محصولات و عرضه آن به بازار به صورت خانگی یا صنعتی مشغول به فعالیت هستید تهیه رزین پلی استر به عنوان ماده اولیه ضروری می باشد.

 جهت خرید رزین پلی استر می توانید با مسئول فروش این محصول ارتباط برقرار نموده و ارزانترین رزین پلی استر را سفارش دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.