مرکز خرید رزین پلی استر

فروش عمده رزین پلی استر در تهران

۵
(۱)

رزین های پلی استر رزین های مصنوعی هستند که از واکنش اسیدهای آلی دوبازیک و الکل های پلی هیدریک تشکیل می شوند. مالئیک انیدرید یک ماده خام رایج با عملکرد دی اسیدی در رزین های پلی استر غیر اشباع است. پلی استرها نیز در چسب های انکربولت استفاده می شوند، البته از مواد پایه اپوکسی نیز استفاده می شود. فروش رزین پلی استر در تهران دسترسی به این محصول را برای سازندگان مواد رزینی آسان کرده است.

فروش عمده رزین پلی استر در تهران

بررسی مقاومت رزین پلی استر در برابر خوردگی

بررسی مقاومت رزین پلی استر در برابر خوردگی رزین پلی استر همه منظوره بر روی یک رزین در سطح صنعت متمرکز می شود که معمولاً برای ساخت و ساز (سقف های تخت فایبر گلاس، ناودان ها و غیره) و عایق رطوبتی عمومی (پوشش های حوض و آب) و تعمیرات استفاده می شود.

آیا رزین پلی استر همان اپوکسی است؟ رزین های پلی استر دارای پیوند شیمیایی قوی با سایر قطعات پلی استر و اکثر پلاستیک های ترموست هستند. رزین اپوکسی هنگام چسباندن دو قطعه به یکدیگر پیوندهای قوی تری ایجاد می کند و خاصیت چسبندگی بهتری با سطوحی مانند چوب، فلز یا بتن دارد.

رزین های پلی استر، تقویت شده با الیاف شیشه، رایج ترین پلاستیک های ترموست مورد استفاده در کارخانه های شیمیایی هستند. اشکال پیچیده را می توان به راحتی با استفاده از تکنیک های توسعه یافته برای کار با پلاستیک های تقویت شده تشکیل داد.

فایبرگلاس نوعی حصیر شیشه ای است و در ساختارهای مختلفی قابل تهیه است. رزین پلی استر برای اشباع حصیر یا پارچه استفاده می شود، سپس به رزین پلی استر فایبرگلاس تبدیل می شود. از رزین اپوکسی نیز می توان در این روش استفاده کرد، اما به مرور زمان رزین پلی استر به نوعی عنوان رزین فایبرگلاس را به خود اختصاص داد.

رزین های اپوکسی با پوشش های ژل پلی استر سازگار نیستند زیرا ژل روکش به رزین اپوکسی چسبانده نمی شود. اپوکسی ها همچنین با بسیاری از تشک های فایبرگلاس، از جمله تشک رشته های خرد شده ما، ناسازگار هستند.

اگر در فرایند تولید رزین پلی استر دما و زمان پخت افزایش یابد و در آن از مواد اولیه ای چون الکل استفاده شود رزین پلی استر را در برابر خوردگی مقاوم میکند.

انواع مختلف رزین در بازار رزین پلی استر بدون بو و رزین پلی استر بشکه ای هستند.

قیمت خرید رزین پلی استر در تهران

قیمت خرید رزین پلی استر در تهران امروزه رزین در صنایع مختلفی استفاده می شود که عمده ترین کاربردآن در ساخت و ساخت چوبی مثل میز رزینی و ساخت زیور الات است. رزین انواع مختلفی دارد که هر کدام برای یک منظور ساخته شده اند. استفاده از رزین باکیفیت به تولید محصولات با کیفتی منجر می شود و به همین دلیل برای سازندگان محصولات رزینی نوع و مرغوبیت رزین از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اطلاع از قیمت انواع مختلف رزین به سایت های فروش رزین مراجعه فرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.