فروش رزین پلی استر غیر اشباع در تهران

۵
(۲)

فروش رزین پلی استر غیر اشباع در تهران به صورت مستقیم از کارخانه از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. چنانچه به دنبال خرید رزین پلی استر غیر اشباع تهران در دو نوع ایزوفتالیک و اورتوفتالیک هستید و خرید بدون واسطه برای شما اهمیت دارد با ما تماس بگیرید.
رزین پلی استر غیر اشباع  در زبان بازاری به پلی استر که نام نوعی الیاف است معروف می باشد. این ماده در صنایع زیادی در جهان کاربرد دارد از جمله صنایع پر مصرف این ماده می توان به صنایع مجسمه سازی، کامپوزیت ها، صنایع فایبرگلاس، مخازن و لوله های انتقال مواد، صنایع دریایی از جمله قایق ها، لنج ها، شناورها و صنایع هوا فضا و بسیار صنایع دیگر اشاره کرد.

رزین پلی استر غیر اشباع:

این رزین از واکنش دی اسیدهای اشباع و غیر اشباع با دی الکل ها بدست می آید. مونومر وینیلی در طول پلیمرزاسیون با مراکز غیر اشباع اسید در زنجیره اصلی اتصالات عرضی ایجاد کرده است  و یک شبکه سه بعدی به وجود می آورد. با طراحی فرمول و کنترل اسیدهای اشباع و غیر اشباع، کاتالیستها، دما و زمان واکنش، مجموعه کاملی از رزین ها را می توان تولید نمود که برای کاربردهای مختلف مناسب باشند. این رزین ها به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارند از پر مصرف ترین رزین های ترموست به شمار می روند که مصرف جهانی آن بیش از یک میلیون تن در سال می باشد.

رزین پلی استر غیر اشباع

مزیت های رزین پلی استر غیر اشباع:

  1. مقاومت مکانیکی بالا
  2. مقاومت نسبت به وزن بالا
  3. مقاومت شیمیایی خوب
  4. عایق الکتریکی
  5. قیمت پایین
  6. راحتی استعمال
  7. جابجایی آسان
  8. قابلیت انعطاف و تغییر پذیری بالا

مزیت رزین

نحوه سفارش محصول:

فروش رزین پلی استر غیر اشباع تهران از طریق راه های ارتباطی زیر امکان پذیر می باشد. چنانچه در حوزه کاری خود به رزین پلی استر غیر اشباع نیاز دارین می توانید با ما ارتباط بگیرید تا با در اختیار قرار دادن نمونه رایگان و مشاوره لازم در این امر به شما کمک کنیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.