رزین مخصوص لنج سازی

فروش رزین مخصوص لنج سازی مستقیم از کارخانه

۳٫۵
(۲)

رزین اپوکسی مخصوص لنج سازی به طور مستقیم از کارخانه با قیمت پایین آماده فروش می باشد. برای خرید رزین پلی استر غیر اشباع از نوع ارتوفتالیک و یا ایزوفتالیک مناسب برای قایق، لنج و کشتی با ما ارتباط بگیرید.

رزین قایق

تولید کنندگان رزین پلی استر غیر اشباع در ایران

رزین پلی استر غیر اشباع که جزء ماده اولیه و اصلی برای ساخت قطعات کامپوزیت و فایبرگلاس می باشد عمدتا به صورت وارداتی است. اما طی سالهای اخیر تعداد تولید کنندگان این ماده مهم و پرکاربرد در حال افزایش است. در حال حاضر برندهای بزرگی در ایران این ماده باارزش در صنعت را تولید می کنند و توانسته اند جایگاه خوبی در میان مشتریان داخلی پیدا کنند. علاوه بر جایگاه داخلی طرفدارن زیادی نیز در جهان دارند. که سالیانه ارز قابل توجهی توسط این صنعت وارد کشور می شود.
البته هنوز نیاز داخلی به تولید این ماده احساس می شود و باید تولید کنندگان بیشتری وارد این حوزه شوند. به طوری که رقابت در میان تولید کنندگان رزین افزایش پیدا کند تا این ماده مهم با قیمت و کیفیت بهتری به دست مشتریان صنعت کامپوزیت و فایبرگلاس برسد. و علاوه بر آن ایران نیز بتواند جایگاه بالاتری در جهان پیدا کند.

رزین صنایع دریایی

رزین پلی استر مناسب برای صنایع دریایی

یکی از صنایع پر مصرف رزین پلی استر غیر اشباع در ایران صنایع دریایی(قایق، لنج، شناور، کشتی) می باشد. از آنجایی که این صنعت ارتباط مستقیم با آب دارد باید از رزینی استفاده کند که دارای ویسکوزیته بالایی باشد تا درصد نفوذ آب به بافت آن بسیار ناچیز باشد. از این رو بیشترین مصرف رزین اکریلیک و پلی استر غیر اشباع در صنایع دریایی رزین پلی استر غیر اشباع ایزوفتالیک می باشد که خواص مکانیکی و شیمیایی بالایی به نسبت رزین ارتوفتالیک دارد.
کاربرد رزین پلی استر اورتوفتالیک در صنایع دریایی بیشتر برای قطعاتی از قایق، لنج، شناور و یا کشتی است که ارتباط مستقیم با آب ندارند.

کارخانه شناور سازی

نحوه خرید رزین پلی استر لنج سازی

برای خرید رزین مخصوص لنج سازی به صورت مستقیم از کارخانه، در هر دو نوع ایزوفتالیک و ارتوفتالیک از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با ما ارتباط بگیرید. و با ثبت سفارش و دریافت نمونه به راحتی و با قیمت کارخانه خرید نمایید. چنانچه به رزین خاصی نیاز داشتین، تولید رزین وینیل استر و پلی استر با ویسکوزیته و درصد اسیدی مورد نیاز شما نیز پذیرفته می شود.

بیشتر بخوانید: چسب نانو، چسب هبلکس، چسب آهن

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.