خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک صادراتی

۵
(۱)

رزین پلی استر ایزوفتالیک صادراتی را می توانید با قیمت مناسب از طریق این سایت خریداری کنید. این نوع رزین استحکام مکانیکی و شیمیایی بسیار بالایی دارد و در تولید انواع قطعات مهندسی کاربرد فراوانی دارد. ایزوفتالیک در دسته رزین های غیر اشباع قرار دارد. استحکام کششی و خمشی بالایی دارد و در صنایع مختلف از جمله صنایع دریایی، تولید سنگ های مصنوعی، لوله های انتقال آب و… به وفور از آن استفاده می شود. ضمن آنکه رزین ایزوفتالیک مصرف خانگی نیز دارد.

خرید رزین پلی استر ایزوفتالیک صادراتی

توضیحاتی در مورد رزین پلی استر ایزوفتالیک

توضیحاتی در مورد رزین پلی استر ایزوفتالیک

رزین ها انواع مختلفی دارند. به دلیل وجود استر در ساختار شیمیایی برخی از رزین ها، به آنها رزین پلی استر می گویند. رزین های پلی استر پرمصرف ترین انواع رزین غیر اشباع در صنعت کامپوزیت هستند. این نوع از رزین ها را بر اساس نوع اسید فتالیک موجود در آن به دو دسته کلی تقسیم بندی می کنند.

  1. رزین های غیر اشباع ایزوفتالیک
  2. رزین های غیر اشباع ارتوفتالیک

رزین های دسته اول بیشتر کاربردهای خاص و ویژه دارند در حالیکه رزین های دسته دوم بیشتر مصرف عمومی داشته و مقاومت کمتری نسبت به رزین ایزوفتالیک دارند. مهمترین مزیتی که می توان برای رزین پلی استر ایزوفتالیک عنوان کرد این است که از استحکام کششی و خمشی بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر آب، مواد شیمیایی و اسیدهای خورنده بسیار مقاوم است.

لذا در صنایع حساس بیشتر از این نوع رزین غیر اشباع استفاده می شود. امروزه در تولید انواع سنگ های مصنوعی و طبیعی، ساخت انواع چسب، لوله های بزرگ انتقال آب، ساخت بتونه و پروفیل سازی از پلی استر ایزوفتالیک استفاده می شود.

رزین ایزوفتالیک ویسکوزیته متوسطی داشته و به دلیل ماهیت شیمیایی و وجود ادتیوها در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و شرایط جوی نامساعد به خوبی مقاومت می کند.

صادرات رزین پلی استر ایزوفتالیک مرغوب

صادرات رزین پلی استر ایزوفتالیک مرغوب

صادرات رزین پلی استر مرغوب در سالهای گذشته روند رو به رشدی را تجربه است و تولید کنندگان رزین ایزوفتالیک توانسته اند محصول خود را با کسب بالاترین استانداردها به کشورهای مختلف صادر کنند. این رزین که با علامت اختصاری UPR در جهان شناخته می شود، از جمله محصولات شیمیایی بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف بوده و کشورهایی که در حال توسعه صنایع زیربنایی خود هستند، از عمده مشتریان خرید آن محسوب می شوند.

البته صادرات به کشورهای دیگر مستلزم آشنایی با قوانین صادراتی آنها بوده و تجار ایرانی در این حوزه تجربیات خوبی را دارند و توانسته اند با اتکا به تجربه پیشین و به کارگیری روش های مدرن، فروش خوبی را در حوزه صادرات رزین پلی استر ایزوفتالیک داشته باشند.

کاربردهای وسیع این رزین غیراشباع از صنایع هوایی و دریایی گرفته تا تولید لوله و مجسمه سبب گردیده خرید و فروش آن همیشه بازار پررونقی داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.