فروشنده رزین پلی استر سیلیکون

۵
(۱)

رزین پلی استر سیلیکون ماده چسبناکی می باشد که با ترکیب مواد هاردنر و کاتالیزور در کار های صنعتی و مجسمه سازی کاربرد دارد.

فروشنده رزین باید انواع مختلف رزین را برای فروش ارائه دهد تا خریداران بنا به نیاز خود بتوانند محصول مورد نظر را تهیه کنند.

همچنین فروشنده می تواند این محصولات را در حجم های عمده ارائه دهد تا برای خریدار با قیمت کمتری تمام شود.

فروشنده رزین پلی استر سیلیکون

حالت فیزیکی رزین پلی استر در شرایط مختلف

حالت فیزیکی رزین پلی استر در شرایط مختلف

رزین یک ماده چسبناک است که هم به صورت طبیعی و هم  با ترکیبات مصنوعی  وجود دارد که در ساختار های مختلف و دارای کاربرد های گوناگون است. 

رزین پلی استر از دست رزین هایی است که به دو گروه تقسیم بندی می‌شود اشباع و غیراشباع.

رزین های اشباع از دسته رزین هایی هستند که در مقابل حرارت ذوب شده و در مقابل سرما جامد می شوند و ترکیبات مولکولی آن ها به صورت خطی و با شاخه های جانبی کم می باشد.

رزین غیر اشباع از دسته رزین هایی می باشد که در مقابل حرارت ذوب نمی ‌شوند و در دما های بسیار بالا به صورتی تجزیه می ‌شوند که دیگر برگشت پذیر نیستند این نمونه دارای ترکیباتی در شبکه سه ‌بعدی از پیوند های شیمیایی می باشد. 

 رزین های پلی پلی استری به شکل مایع و با غلظت بالا می باشند اما هنگامی که هاردنر یا کاتالیزور به آن اضافه می شود پس از مدتی حرارت در آن ها بسیار بالا می ‌رود و شکل سخت و محکم به خود می گیرد پلی استری که با هاردنر مخلوط شده و سخت می ‌شود دیگر به حالت مایع بر نمی گردد و دوباره قابل استفاده نیست.

به طور کلی رزین پلی استری یک ماده آلی و غیر قابل حل در آب است که دارای برخی مشخصات می باشد مانند: مقاومت حرارتی بالا دارد، وزن ویژه معینی دارد، در برابر عوامل محیطی فیزیکی و شیمیایی پایدار می باشد، همچنین جذب آب آن کم است و در برابر عبور گاز ظرفیت بالایی دارد و همچنین استحکام کششی و قدرت مکانیکی آن بالا می باشد. 

صادرات رزین پلی استر سیلیکون

صادرات رزین پلی استر سیلیکون

رزین پلی استر سیلیکون دارای کاربرد های بسیار زیادی می باشد با توجه به نوع هاردنر و شتاب دهنده ای که با آن ترکیب می ‌شود و کاربرد های مختلفی دارد.

فروشنده رزین پلی استر می تواند با تهیه این محصول در حجم عمده و ارائه آن با قیمت مناسب تر و همچنین عرضه انواع گوناگونی از رزین ها دست خریداران را در انتخاب باز بگذارد.

با توجه به تولید با کیفیت این محصول در کشور می توانیم با صادرات رزین پلی استر به کشور های همسایه ارز قابل قبولی را به کشور وارد کنیم.

فروشنده گان می ‌توانند با وارد شدن در بخش صادرات این محصول را با قیمت های بسیار خوبی بفروشند و سود قابل توجهی برای خود به دست بیاورد. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.