صادرات رزین پلی استر ایزوفتالیک

۵
(۲)

رزین پلی استر ایزوفتالیک یکی از انواع محصولاتی است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. این محصول به دلیل استفاده فراوان نه تنها در داخل کشور بلکه در کشور های خارجی نیز مشتریان زیادی دارد و به همین دلیل است که سالانه مقادیر زیادی از این محصول به اغلب کشور های دنیا صادر می شود. تولید کنندگان این محصول مرغوبیت را اولویت خود قرار داده و با رعایت همین نکته توانسته اند در بین کشور های دنیا محبوبیت بالایی را به خود اختصاص دهند.همچنین با تلاش روزافزون خود در جهت تولید رزین  به افزایش تولید داخلی نیز کمک شایانی می کنند.

صادرات رزین پلی استر ایزوفتالیک

رزین پلی استر ایزوفتالیک چه ویژگی هایی دارد؟

رزین پلی استر ایزوفتالیک چه ویژگی هایی دارد؟ رزین ماده ای است که این روزها جایگاه ویژه ای در صنایع مختلف و ساخت لوازم و ابزار های صنعتی پیدا کرده است. این ماده گران بها بازدهی فوق العاده بالایی نسبت به قیمت ارزان خود در بازار فروش گسترده دارد.

رزین پلی استر غیر اشباع به دلیل مقاومت بالای خود در برابر آسیب هایی که با مرور زمان بر بدنه اجسام وارد می شوند و آنها را دچار خوردگی و هوازدگی های فیزیکی و شیمیایی می کنند، کاربرد وسیعی در صنایع دریایی و هوایی از جمله کشتی سازی، ساخت هواپیما، هلیکوپتر و دیگر ابزار های مهم صنعتی دارد.

علاوه بر رزین های پلی استر غیر اشباع، استفاده از رزین وینیل استر نیز بسیار مورد توجه صاحبان صنایع بوده. این ماده که حاصل واکنش دو نوع رزین متفاوت است به دلیل مقاومت زیاد و دارا بودن خواص شیمیایی و مکانیکی بالا در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود. 

یکی دیگر از محصولاتی که در مقاومت لوله ها و اتصالات و کارخانه ها به طور گسترده استفاده می شود فایبر گلاس است. این ماده علاوه بر ویژگی های نام برده برای دو محصول معرفی شده در بالا، از سبکی فوق العاده ای برخوردار است و به همین دلیل کارخانه های زیادی از این محصول برای عایق بندی اتصالات خود استفاده می کنند.

توزیع مستقیم رزین پلی استر ایزوفتالیک

توزیع مستقیم رزین پلی استر ایزوفتالیک

توزیع رزین توسط تولید کنندگان مجرب صورت می گیرد و برند های مختلفی در این زمینه مشغول فعالیت می باشند. از جمله این برند ها می توان به رزین بوشهر، کیتون، فراپل و رزیتان اشاره نمود. این تولید کنندگان متخصص با فرمولاسیون های شیمیایی منحصر به فرد مقاومت ترین رزین ها را تولید کرده و نقش بسزایی در افرایش تولید رزین کشور دارند.

همچنین با توزیع مستقیم رزین های تولیدی خود توانسته اند محصول با کیفیت اما ارزان تری را نسبت به نمونه های خارجی به مشتریان ارائه دهند.

به همین دلیل است که صادرات رزین توسط این تولید کنندگان با سابقه صورت می گیرد و امروزه کشور های زیادی خریدار این محصول منحصر به فرد می باشند. برای اطلاع از قیمت انواع رزین ایزوفتالیک، وینیل استر و مواد اولیه فایبر گلاس به وب سایت مراکز فروش این محصول مراجعه نمایید و رزین مورد استفاده در صنایع مربوطه خود را خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.