خرید رزین پلی استر smc رزیتان

۵
(۱)

خرید رزین پلی استر smc رزیتان به خاطر کیفیت و عملکرد بی نظیری که دارد رو به افزایش می باشد و در جذب مشتری تاثیری فوق العاده ای دارد. رزین پلی استر smc ماده ای مایع می باشد که جزو رزین های سنتزی است و به دو صورت اشباع شده ترموپلاستیک ها و غیر اشباع ترموست تولید می شود و به خاطر مزیت های منحصر به فردی که دارد تولید و مصرف آن روز به روز در حال افزایش می باشد.

خرید رزین پلی استر smc رزیتان

معرفی رزین پلی استر smc

معرفی رزین پلی استر smc

رزین پلی استر smc به صورت مایع می باشد و غلظت آن مانند مربا است. اما وقتی که با هارنر ترکیب شود. حرارت آن زیاد می شود و به ژله تبدیل می شود و با گذشت چند ثانیه سخت و محکم می شود. این نوع محصول کاربرد های زیادی دارد اما بیشترین استفاده ای آن در صنعت مجسمه سازی می باشد. 

در تهیه ورقه های قالب گیری از این رزین استفاده می شود که ضخامت آن بین ۳ تا ۵ میلی متر می باشد. این محصول چسبناک است و در آب حل نمی شود و می توان به راحتی آن را در الکل حل کرد. به همین دلیل می توان در صنعت چسب سازی از آن استفاده کرد.

از مزیت های استفاده از این رزین به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • این نوع رزین سبک می باشد و در مقابل آتش و حرارت مقاومت بالای دارد.
  • برای تولید قطعاتی که باید بسیار محکم باشند باید از این نوع رزین استفاده کرد.
  • با الیاف شیشه می توان آن ها را تقویت کرد و به روش گرما سخت می شود.
  • این رزین دارای خاصیت دی الکتریک می باشد.
  • برای تولید این ماده باید از رزین پلیمر، کاتالیزور، رنگدانه، تثبیت کننده و الیاف استفاده کرد. تمام این مواد روی مقاومت رزین تاثیر فوق العاده ای دارند.
  • دارای عایق الکتریکی خوبی می باشد.
  • بسیار محکم و بادوام می باشد.

فروشگاه معتبر رزین پلی استر smc

فروشگاه معتبر رزین پلی استر smc

فروشگاه رزین پلی استر smc توانسته با عرضه این نوع محصول در آمد خوبی را کسب کند. لذا با تنوعی که در انواع آن ایجاد نموده نیاز تمامی مشتریان را پاسخگو بوده و با ارائه باکیفیت ترین ها نیز توانسته به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع نموده و رضایت مشتری را نیز کسب نماید.

تولید کننده نیز تمام استاندارد های روز دنیا را در تولید آن رعایت نموده تا محصول باکیفیتی را در اختیار مشتریان بگذارد. این ماده استحکام خمشی و کشی خوبی دارد و بسیار مستحکم و مقاوم می باشد.

ما می توانیم با کنترل اسید های اشباع و غیر اشباع، دما زمان واکنش، کاتالیستها انواع رزین ها را با بالاترین کیفیت تولید کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.