تولید کننده رزین پلی استر غیر اشباع مجسمه سازی

۵
(۱)

جهت ارتباط با تولید کننده رزین پلی استر غیر اشباع با ما تماس بگیرید. شرکت صنایع شیمیایی بوشهر تولید کننده  چسب چوب شمال رزین پلی استر غیر اشباع در بوشهر می باشد. این شرکت به تمامی مراکز استان ها از جمله اصفهان، تهران، ارومیه، تبریز، مشهد، شیراز و … فروش با قیمت و کیفیت مناسب داشته است. محصول این شرکت قابل رقابت با تمام تولیدکنندگان خارجی در حوزه صادرات می باشد.

چسب چوب مشهد یکی از پر کاربرد ترین مواد پلیمری در صنعت جهان می باشد. ایران نیز از این امر مستثنی نمی باشد و این ماده را در صنایع زیادی از جمله مجسمه سازی، فایبرگلاس،کامپوزیت، صنایع سنگ مصنوعی و طبیعی و غیره به کار می برد.

رزین مجسمه

رزین استفاده شده در مجسمه

رزینی که در مجسمه سازی به کار می رود از دسته رزین های پلی استر غیر اشباع می باشد، این ماده در ابتدا به صورت مایع غلیظی می باشد که بعد از مخلوط شدن با ماده شیمیایی به نام هاردنر، حرارتش بالا می رود و به صورت ژله در می آید و بعد سخت و محکم می شود. تا زمانی که این ماده به صورت مایع است بوی بسیار بد و زننده ای دارد و مصرف بیش از ۵ کیلوگرم در روز بسیار مضر می باشد مگر اینکه محلی که در آن فعالیت انجام می شود دارای تهویه مناسب و استاندارد باشد. البته این بو بعد از سفت شدن کاملا از بین می رود.

سفت شدن رزین با هاردنر و کبالت

زمان سفت شدن این ماده به دمای محیط و میزان هاردنر بستگی دارد. برای تسریع در این عمل می توان از مایع های شتاب دهنده مانند کبالت استفاده کرد. باید توجه داشت که به هیچ عنوان ماده هاردنر و کبالت هم زمان باهم مخلوط نشوند، چراکه دما به سرعت بالا می رود و باعث آتش سوزی می شود. فرایند خشک شدن تا چند روز بعد از در قالب ریختن ادامه پیدا می کند.
به دلیل تبخیر مقداری از ماده در زمان خشک شدن امکان دارد زائده هایی روی مدل به وجود بیاید که با سمباده زنی و تراشیدن از بین می روند. بعد از خشک شدن به راحتی می توان آن را با مته سوراخ کرد و یا با سمباده کشی مدل را حالت داد.

رزین با هاردنر و کبالتنحوه سفارش رزین پلی استر مجسمه سازی

اگر تمایل دارید که به طور مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده رزین های پلی استر خرید کنید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. ما با در اختیار قرار دادن نمونه رایگان و مشاوره لازم در این امر به شما کمک می کنیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.